19 Mart 2017 Pazar

BIST 100 BEYIN FIRTINALARI

Çok fazla kafa karıştırmadan,mümkün olabildiğince basit anlatmaya çalışacağım.
Aşağıdaki ilk çift pencereli grafikte sadece son bölümleri farklı (abc zigzag ve 12345 itkisel)iki alternatif görüyorsunuz.
İlk pencere ALT.1 Interemediate (d) nin bitmiş olma ihtimalini güçlü görüyor.Ancak teyid için yeşil bölgenin aşağı geçilmesi gerekli.Yeşil bölgeden tekrar yukarı ivmelenme,sağdaki ALT.2 yi gündeme alacak.Yani Minuette 4 ve final dalga 5 (kırmızılar).
Özel İndikatör 2013 Ocak ayında büyük seviye bir dalga sonu olarak 35 leri gördü.Sonraki yıllarda üç kez 30 denedi.Sonuncusu 2017 Şubat başı.
Şimdi burada bir kaç lakırtı etmek istiyorum.Düşüncelerine saygı duyulan bazı elliotisyen arkadaşlar,son bir yılda görülen üç dibi,
21 Ocak 2016- 68230
22 Temmuz 2016-70426
02 Aralık 2016-72336
Büyük düzeltmenin sonu gibi görüp buralardan yeni bir yukarı trend başlamış olabileceğini öngörüyorlar.
Her üç dipten denediğim itkisel sayımlarda sadece sonuncusunda başarılı olabiliyorum.Diğer ikisini kesinlikle itkisel sayamıyorum.Eğer,02 Aralık 2016-72336 büyük dip ise ve grafiğimdeki sağ penceredeki minuette 123 ve beklenen 4  ve finalinde 5 ile bitecekse ardından çok agrasif bir düzeltme dalgası beklemeliyiz.Ama bu kadar küçük dereceli bir dalga seviyesinde Özel İndikatörün 35 seviyesine ulaşması nerdeyse imkansız.Neyse..Bu anlattıklarımın şimdilik konumuzla ilgisi yok.Sadece,neden yukarı ciddi bir atak beklemediğimi anlatmak için yazdım.

Bu bölümde ise Intermediate (d) dalgasının üç farklı dalga seviyesinde zaman analizlerini verdim.Açıkcası her üç seviyedede tutarlı bir ortak tarih bulamadım.tek başlarına değerlendirildiklerinde ise ki bu benim tercih ettiğim bir yol değildir,20 mart,17 Nisan ve 24 mart tarihleri cıkıyor.Grafikler üzerinde bazı karalamalar yaptım.Çok ciddiye almayın yada ilginizi çekerse araştırın.



1 yorum: